2012. október 18., csütörtök

Pizza

Pizza

 Szimpla adag sonkás


Dupla adag sonkás-kolbászos-téliszalámis


Hozzávalók (szimpla adag):
  • 125 g Schar Mix B (Alfa-mix is tökéletes hozzá!)
  • 4 g Fiber Husk
  • 125 ml langyos víz
  • 10 g friss élesztő
  • 2-3 ek olaj/olivaolaj
A vízben elkeverjük az élesztőt, majd minden hozzávalót összekeverünk a robotgép dagasztókarjával. Kb. 5 percig dagasztjuk.
Ha kész, vizes kanállal egy sütőpapírral bélelt tepsibe kanalazzuk a tésztát, majd vizes kézzel szétsimítjuk a papíron. Villával megszurkáljuk, és meleg helyen kelesztjük még egy kicsit. Megkenjük pizzakrémmel, szórunk rá morzsolt oregánót, és olyan feltétet teszünk rá, amilyet csak szeretnénk. :)
200 fokra előmelegített sütőben megsütjük.






2 megjegyzés:

  1. Szia, nem rég találtam rá erre az oldalra. Megcsináltam a pizzát,és tökéletes, végre! :) pedig ez már a sokadik próbálkozás volt. Ma csak a tésztájára vágytam, kevertem bele oregánót, megkentem fokhagymás olivaolajjal, és isteni :) Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés